donderdag, januari 28

Geurzakjes

.........Dames....jullie houden mij van het werk af!!(grapje)
Cobi van Blue Cottage en Josephine van Création vroegen zich af wat die witte dingetjes zijn op mijn post over oud linnengoed gewassen en gesteven.

 
Posted by Picasa

Het zijn gehaakte geurzakjes gemaakt door mijn lieve handige schoonmoeder.
Ik stop er zakjes lavendel in en ze krijgen straks een mooi plekje op onze slaapkamer als 'n heerlijk geurende herinnering aan haar......
Mijn schoonmoeder haar belevingswereld is ook enkel herinnering in de laatste jaren,vaak gaan haar nog altijd ijverige handen op en neer.......alsof ze zit te haken........het was één van moeders grote hobby's.
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa


Lieve groet,
Ger

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie hartjes, Ger, en wat een bijzonder verhaal erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige hartjes zeg en heel erg dierbaar voor je. Pas er maar goed op en geniet van de speciale herinneringen.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontroerend en herkenbaar verhaal! Ik heb ook zo'n lieve "schoonoma" gehad. Altijd was ze aan het bedenken wat ze nu weer kon haken, breien, naaien...altijd vol enthousiasme. Zo jammer dat ze niet meer leeft. Als ze zou zien wat ik nu aan het haken ben (sjaal met gehaakte bloemen erop met bijpassende muts, met pompoen!) dan zie ik haar al genietend lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ger,

    Wat leuk te lezen waar de fraaie hartjes daadwerkelijk voor bedoeld zijn, en ook als zodanig gebruikt worden door jou. Zo enorm lieflijk.
    En wat heb je er prachtige collage's van gemaakt, ook de sepia uitvoering, mooiiii met haar foto erbij. Erg aandoenlijk hoe je beschrijft, "vaak gaan haar nog altijd ijverige handen op en neer...alsof ze zit te haken" verdrietig hé zo'n periode.

    Wens je een fijne avond Ger,
    Lieve groet,
    Josdehine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere hartjes, een dierbaar bezit! Het is een mooi plaatje met de foto er zo bij. En het serviesgoed.....zo mooi!
    Dankjewel voor je felicitatie,
    fijn weekend zovast, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig zijn ze, en wat een mooi herinnering voor jullie. Ja moeilijk, mijn schoonmoeder is een jaar gelden overleden na een lange periode dat ze zich steeds minder bewust was van de wereld om haar heen. Gelukkig heeft ze ons tot de laatste dag herkend. Geniet van de kleine momentjes, lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoiiiii,

    Sorry dat je weer een nieuwe post moest maken ;)
    Mooie hartjes met mooie herinneringen zijn het.

    Fijn weekend
    Groetjes Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig en heel bijzonder en lavendel is zalig!fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.