maandag, april 19

Emaille maandag

Kom ik er vanmorgen achter dat je hélemaal niet veel nodig hebt om aan emaille maandag mee te doen...
.......zie nou zelf.......één blauw emaille pannetje,wat achtergrondjes en de camera....
Wat was ik lekker aan het spelen...........ja,ja........Irma van http://www.allemaalkleurtjes.blogspot.com/
weet mij wel bezig te houden,en ik vond het wel lekker in het zonnetje buiten en hardstikke leuk om te doen!

Beetje onkruid op het bord en het wordt weer een ander plaatje;-)

Hi,hi.....begint een beetje op blauwe maandag te lijken....

Zo.....dit was dan weer mijn blauwe collage bijdragen aan emaille maandag .......
.........jeetje.....dan merk je pas hoe snel de weken voorbij gaan.......

Fijne week lieve blogvriendinnen...... waar jullie nou ook mee bezig zijn......in de tuin,op je werk, in de winkel, met de verfkwast in de hand, fietsen door het prachtige landschap in de lente of zomaar lekker luieren en ff niks doen dan met volle teugen genieten van het voorjaarszonnetje.
Liefs,
Ger

17 opmerkingen:

  1. Ik ken je blog nog niet zolang maar het is hier echt genieten, heerlijke foto's. Ik heb op mijn blog meteen een nieuwe categorie met brocante woonblogs geplaatst.
    Fijne dag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ger,

    Wat heb je dat grappig gedaan met dat pannetje. Leuk bedacht!

    Fijne dag en groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pannetje! En je bent lekker bezig geweest zo in t zonnetje, heerlijk!
    Jij ook een hele fijne week, helaas gaat de zon ons weer verlaten maar goed, het weekend was super, lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och heerlijk... je hebt zoveel emaille, je kan nog weken meedoen aan "Emaille op maandag"! En dat vind ik alleen maar leuk, want je foto's en collages zijn altijd zo sfeervol...!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ger,

    Inderdaad jij hebt niet veel nodig om prachtige foto's te maken, het is altijd geneiten bij jou hoor!!!

    Fijne avond.

    Lieve groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ger,
    Je bent leuk bezig geweest met je pannetje en alle foto's zijn even geslaagd. het bord met de blauwe bloemen past er mooi bij.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,
    Wat grappig dat jij met je pannetje de tuin bent in gegaan.
    Het zijn mooie foto's geworden,
    maar hoe kan het ook anders met zo'n mooie kleur ;)
    Fijne week...ik maak nog even de boel hier in/op orde. Lekker in de tuin en rommelen in huis.
    Ge mot toch wa...as ge gin vechtgenoot thuis het ;)

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er mooi uit Ger, het pannetje en het bordje en het takje.Wat doe je dat goed. helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ger, wat ziet het er weer prachtig uit en wat heb je weer een mooi stukje emaille uitgezocht voor deze maandag. Ik vind de collage met het stukje onkruid prachtig, die eenvoud daar hou ik wel van. En wat is het heerlijk hè om nu buiten te vertoeven. Heb gisteren dus heerlijk met die tijdschriften in de tuin gezeten, zou eerst gaan schuren, maar bedaccht me toen dat er ook andere mensen buiten van hun rust zaten te genieten en dan werkt zo'n schuurmachine daar niet bepaald aan mee hihi. Vandaag had ik echt bergen was en dat moest met zo'n mooie dag natuurlijk buiten drogen, dus ik begin morgen maar. Ik heb de verf al wel gekocht, vind het best wel spannend hoe dat straks gaat worden.
    Ik wens je een heerlijke week toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ger..ik zie het al helemaal voor me..jij in de weer met je blauwe pannetje............de hele tuin door.....wat zullen de buren wel niet denken als ze je in de weer zien met dat pannetje ??? hahahahahhah!! maar eerlijk is eerlijk het zijn leuke foto;s geworden hoor!!! fijne avond lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief dat je wat achtergrondinformatie over Raming voor me hebt opgezocht Ger. Had zelf al even gezocht op Raming Breda, maar heb weinig kunnen vinden. Dit maakt brocante voor mij zo bijzonder! Prachtige foto's heb je weer geplaatst. Zo sfeervol, en heb jij nu zo'n klein deegrollertje? Vandaag en morgen werk ik, maar ik hoop de rest van de week ook nog te kunnen genieten van dit heerlijke weer. Ben trouwens ook erg beniewd naar je dagbloemen. En het lijkt wel of het heeft gesneeuwd bij ons in de tuin, mijn man Maurice heeft 5 kg schelpenzand bij de hosta's gestrooid! Dankjewel voor je berichtje, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent lekker in de weer geweest met je pannetje. het is overigens een erg leuk pannetje, lief kleurtje.
    Ik had geen tijd om foto's te maken van mijn emaile, maar misschien volgende week zal ik eens iets leuk posten daarover.
    Fijne avond
    Groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jee ger, je bent echt lekker aan het stoeien geweest met je camera, van 1 pannetje zoveel mooie foto's maken, knap !!! en leuk, want wij mogen meegenieten
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's rondom een pannetje! Ik zie trouwens een bekend mini-serviesje op de bovenste collage! Heb ik 'vroeger' nog mee gespeeld, was, geloof ik, van mijn moeder...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ger,

    Net toen jij een reactie plaatste op mijn blog kwam manlief thuis. We hebben net taart zitten eten!! Het was een pittig tripje!! Lekker dat hij weer thuis is!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag lieve Ger,

    Ziet echt te giegelen hier, je hebt er een ware modeshow van gemaakt,hi, hi. Wat je al niet allmaal met zo'n schattig pannetje kan doen. Maar ohhhh, wel oneerbiedig hoor....onkkruid??? dat is "Vogeltje op de kruk" met schattige roze bloemetjes.
    Het is wel te hopen dat de buren niet kunnen gluren anders denken ze vast, dat mens is gek geworden met haar pannetje....Whawhahahah
    Maar je hebt helemaal gelijk hoor, met fantasie, [en daar ontbreekt het bij jou niet aan] kan je van niets [uhhhh mooi pannetje] heel wat maken, en dat is de kunst met een grote K.

    Heerlijke zonnige lentedagen gewenst, geniet ervan met volle teugen...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ger,
    het klinkt misschien saai,maar ik kan niet anders als wederom zeggen dat ik het allemaal prachtig vind,hoe je het doet en de lieve spulletjes en de collages die je ervan maakt,ik vind het allemaal geweldig en ben een grote fan van je blog,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.