woensdag, juni 30


Hoera!!! Een nieuwe wereldburger geboren.


Rond de middag kreeg ik een héél blij telefoontje van onze lieve vrienden dat er een kleinzoon geboren is bij hun zoon en schoondochter.

Het is en blijft bijzonder als je oma en opa wordt, maar je eerste kleinkind is toch wel heel speciaal.
Ria ik weet dat jij mijn weblog leest en dat je de kersverse opa er wel ff bijroept, en wij willen jullie ook langs deze weg
 Hartelijk Feliciteren!!!
En wensen jullie heel veel liefde en geluk met Sam samen!!!


En ik ben na het horen van het goede nieuws gelijk op de fiets gespongen om bij de bakker van die lekkere kleine blauwe muisjes te halen

Har en ik hebben vanmiddag heerlijke beschuitjes gegeten op de gezondheid van Sam,zijn mama,papa en natuurlijk op jullie als oma en opa.


Lieve groeten en we spreken elkaar nog!
Ger

19 opmerkingen:

  1. Wat ben jij een lief mens!
    en wat fijn voor je vrienden.
    lekker he muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat er nog veel beschuit met muisjes gegeten mogen worden voor Sam.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Ria....ik hoop dat je dan ook alle reacties leest want in dat geval HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA van harte gefeliciteerd OMA EN OPA!!!!!! Heel veel plezier met en van mannetje Sam! Geniet van elkaar!
    en wordt je nou niet extra vrolijk van die beschuitjes? Nog wel op de mooiste bordjes ;)!!!!!
    Ik wens Sam een heel mooi en lang leven!! HOERA!
    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ger, wat heb je het er weer gezellig neer gezet.
    heerlijk hoor zo'n beschuitje met muisje.
    Leuk al dat blauw, groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je dit doet Ger en je foto`s weer zo super,ik eet dat dagelijks als ontbijt voor ik naar mijn werk gaat,de ene keer koop ik roze en de andere keer blauw haha,ook wil ik de OPA en OMA feliciteren voor als ze dit lezen,fijne avond nog,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ger,
    Dit gaan wij binnenkort ook eten, alleen weten wij nog niet of het blauwe of roze muisjes worden. Leuke foto hoor. Erg gezellig. Je hebt wel smaak. Alles gedecoreerd in wit/blauw. Passend. Op de gezondheid van Sam....
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd voor de opa en oma! Wat heb je het weer prachtig gestyled Ger. Echt een plaatje.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wat liefffffff Ger, dat je hier zo'n mooie post van maakt voor die lieve Sam, zijn ouders en natuurlijk jullie lieve vrienden de grootouders. Je bent zo heerlijk inpulsief en enthousiast daar hou ik van. Een echte levensgenieter. Schiterrend je collage's en die muisjes...
    heerlijk!!! Denk dat ik ze ook weer eens ga kopen, is alweer lang geleden dat ik ze gegeten heb.
    Gefeliciteerd allemaal met de geboorte van de nieuwe wereldburger Sam.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik begrijp dat er , naast Sam, ook een opa en oma zijn geboren ;) GEFELICITEERD!
    Zien er lekker uit je beschuitjes met muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ger wat een mooie combinatie, die blauw met witte muisjes voor Sam en je serviesje. Prachtige foto's weer. En natuurlijk veel plezier met dit nieuwe vriendje. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn hartelijke felicitaties voor opa en oma...het is sowieso altijd een wonder, zo'n mensje waar alles op en aan zit en waar je vanaf het begint een onvoorwaardelijke liefde voor voelt!

    Een fijne dag Ger! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ger.
    Wat een prachtige reactie en dan ook ons er nog in mee laten genieten. Fijn!
    Gefeliciteerd voor je vrienden.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ger,

    Wat een prachtige foto's voor de kersverse opa en oma. Het kan niet anders dan dat ze hier van zullen genieten.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er lekker uit, zeg!

    Gefeliciteerd allemaal!

    Wat een feest, een geboorte is en blijft altijd een wonder!!

    Geniete er van.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief gebaar van je......
    En van harte natuurlijk.....jij ook natuurlijk want uit dit bericht spreekt al heel veel liefde voor de kleine Sam
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Ger,
    Wat leuk dat je dit voor Ria op je blog zet en dat je zo blij bent voor je vrienden en je blijdschap met ons deelt.
    Meteen inspiratie voor jou voor een gezellige post.
    Wat heb je trouwens een *MEER DAN MOOIE* post gemaakt over het Zeeuws knoopje. Ik was ook al iets dergelijks van plan, maar jij hebt de 1e prijs gewonnen. Heel erg leuk om te zien en te lezen!
    Dank je voor je leuke reactie op mijn blog.
    Fijne (warme) avond nog!
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Ger,

    Het blijft een wereld wonder zo,n klein nieuw mensje met alles er op en er aan. Wat fijn om een vriendin te hebben die hier zo prachtig aandacht voor heeft,

    groetjes uit Friesland, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou wat leuk zeg ! Ik vind dat je je [post ok meteen heel leuk hebt aangekleed, een genot om naar te kijken ! Ik ben je meteen gaan volgen, 'k snap niet waarom het zolang heeft moeten duren voor ik je vond ;-)

    Heel fijn weekend, geniet !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er allemaal gezellig en lekker uit Ger,
    je hebt er iets moois van gemaakt.

    complimenten voor deze zeer mooie blog!!!!

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.