dinsdag, augustus 31

Ook al roep ik de laatste jaren dat ik niks meer koop op brocante markten omdat ik door de 45 jaar verzamelen van van alles en nog wat genoeg heb om mee te pongelen in huis.
Kan ik het af en toe toch niet laten en kocht voor 'n prikkie dit helemaal plat te vouwen oude flessenrekje 10 euri's in Frankrijk, en 'n schattig blakertje voor 5 euri's, gisteren bracht manlief het bruine kannetje nog mee, altijd leuk om er 'n blommeke in te zetten, geknipt uit eigen tuin.












Lekkere zonnige nazomerdagen!
Ger

16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ger,

    Dankjewel voor je lieve reactie!

    Ik geloof dat ik het één en ander op je blog heb gemist! Het is dat het nog zo vroeg is, want het is echt watertanden bij jou! Wat heerlijke groenten en gerechten..wauw! Ga me er vandaag eens even in verdiepen.

    Hi, leuk dat je het af en toe toch niet kan laten. Ik kan me voorstellen dat je deze spulletjes niet kon weerstaan. En wederom fantastische foto's! Het is altijd genieten bij jouw!

    Ik wens je nog een hele fijne dag!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ger geef er nou maar aan toe daar kun je niet zomaar mee stoppen en zeker niet na 45 jaar en zeg mou zelf moet je nou al dat moois en voor zo'n leuk prijsje laten staan mooie spullen Ger en ik denk dat jij in een vorig leven in Frankrijk hebt gewoont je bent zo op en top Frans, liefs Irma en prachtige collages heb je gemaakt Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha , ja we roepen wel eens meer wat he ??!! Ik roep het ook zo vaak , en daar word ik ook dikwijls aan herinnerd door mijn mannnen ..
    Maar soms zijn spullen gewoon bestemd voor je !
    Wat een poepie dat flessenrekje , ik kan me voorstellen dat je die niet kon leten staan , je kannetje en blaker zijn ook mooi .
    Fijne dag
    Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "t is toch geweldig al die leuke snuisterijen, 't ziet er bij jou erg gezellig uit Ger.

    Groetjes en een fijne dag verder, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een sfeervol hoekje zo. Het flessenrekje is echt geweldig. En het blakertje, zo gaaf.
    Bedankt voor dit genietmomentje.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ger, prachtig wat een mooie vondsten heb je vooral dat blakertje jippie daar zoek ik ook nog naar ook maar es naar de kringloop heen!

    Fijne dag Ger, liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou,ik zou ook over te halen zijn hoor.mooie spulletjes heb je gekocht,vooral je blakertje.
    zet gewoon weer wat in de kast,en dan heb je weer een plekje.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha Ger, dat hou je toch niet vol... niets meer kopen! Je spulletjes nu zijn ook super, vooral het blakertje vind ik erg leuk!!
    Wat mooi zo samen met dat felle rood en groen op je foto's... ziet er echt al wat herfstig uit!
    Bedankt nog trouwens voor de info over Haarzuilen op mijn blog, is inderdaad leuk om te weten. ;-)
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker sfeertje weer Ger...heerlijk die groene pruimen prachtig die kleur...reine claude toch??? zijn ze er alweer??? ...heerlijk lang nazomeren tja ...jij weet hoe het hoort !! hahahahahahaha!! liefs Ria,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och lieve Ger, het oog voor mooie spulletjes en leuke prijsjes zit gewoon in je, en ik denk dat het verzamelen van dat soort mooie dingen nooit over zal gaan. Alleen moet je op een gegeven moment misschien aan verhuizen gaan denken omdat het niet meer past allemaal, hihi. Dat flessenrekje wat een schatje en je blakertjes is ook erg mooi. De kan van aardewerk roept een herinnering bij me op. Vrienden van ons hadden toen ze pas getrouwd waren een heel servies van dat bruine Franse aardewerk. Wij kwamen regelmatig bij elkaar een weekend en houden van lekkere wijnen. Op en dag tijdens een diner had de onze vriend voor het diner werkelijk een heel bijzondere en vooral ERG kostbare wijn aangeschaft. Zoals je zo'n juweeltje moet behandelen werd de fles voorzichtig gedecanteerd in één van de bruine kannen die bij het servies hoorde. Toen wij uiteindelijk aan tafel gingen riep mijn vriendin met een rood hoofd.....jeetje wat heb je nu gedaan, die 'Kan' gebruik ik altijd voor bloemen. Vindt je het geen giller?
    Heerlijk weer om jou schitterende foto's en heerlijke sfeer te bekijken...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,

    Maar Ger je kunt niet (zomaar)stoppen......heul herkenbaar.
    Ik roep zo vaak ik doe 't niet meer,
    maar kom steeds weer met íéts thuis.
    Een mens moet toch wat te verzamelen hebben.
    Ach ik pongel ook wat af en soms is het gewoon stappelen....
    GEZELLIG toch...
    Je hebt leuke aanwinsten gevonden.
    En had AvdH te L ook nog wat gevonden??
    Groetjes eigenlijk Grüße ;)
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al heb je meer dan genoeg mooie spulletjes door de jaren om je heen verzameld lieve Ger, het blijft toch altijd lokken. Soms zie je iets wat je gewoon niet kan laten staan hihi. Je heb er weer een paar prachtige aanwinsten bij en niet geheel onbelangrijk voor leuke prijsjes. Wat leuk dat je het flessenrekje ook kan dichtvouwen en een blakertje staat hier ook op mijn lijstje van wensen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk Ger die mooie spullen. Als verzamelen in je bloed zit dan maakt het niet uit wat er al in je huis staat.

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ger,

    Ja, ik ken het. Maar je kunt er ook weer zo blij mee zijn met zo'n leuke aanwinst. Dus gelijk heb je. Volgens mij heb ik je nog steeds niet bedankt voor je mossel-advies. Bij deze. Toen we ze wilden kopen waren ze net op. Ze hadden wel diepvries-mosselen en die aten we vroeger best veel, gebakken met een uitje en makkelijk altijd in huis. Het smaakte weer lekker als van ouds. Zo zie je maar weer waar het bloggen weer goed voor is.

    Fijn weekend vast,
    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige vondsten Ger en je hebt het weer schitterend gefotografeerd,het kannetje is echt een dotje,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat blakertje is een snoepie Ger!!

    Ik zou het ook meteen meenemen!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.