zondag, mei 6

vervolg vorige post

Hartelijk dank voor het meedenken en jullie support!!!
Alle suggesties had en heb ik uitgevoerd maar het probleem blijft.


Kan wel op mijn blog en dashboard komen waar ''alles'' werkt behalve dat ik
in het lijstje bij het aanklikken indeling daar een seconde geraak en dan is alles weg en kan de webpagina niet gevonden worden.

Kan ook nieuw bericht tikken maar bij afbeelding invoegen het zelfde probleem:weg is alles.

Het vreemde van dit alles is dat ik van de ene op andere dag automatisch overging naar nieuwe
interface en waar ik daarna wel een keer post met foto's heb kunnen plaatsen.
Of ik toen wel op indeling kon om header en sitebar te veranderen weet ik niet ,
niet uitgeprobeerd.

Kan wel naar vorige oude situatie maar ook daar het probleem kan de webpagina niet vinden.

Als hierin geen varanderingen komen zal het bloggen voor mij gedaan zijn, helaas:-((
of er moet nog iemand van jullie met de gouden TIP komen.
Heb op dit moment ook niemand in mijn omgrving met weblog die met mij in mijn pc kan kijken of het aan Blogger of aan mijn blog of pc ligt.

Tja.......bloggen is leuk.....zolang er geen problemen zijn waar je als digibeet(in mijn geval) niet uitkomt.

Fijne zondag en ik blijf jullie blogs lezen en reageren,
die mogelijkheid is er gelukkig nog wel.

Ger



15 opmerkingen:

  1. Heej niet gelijk aan stoppen denken hoor! Is er geen helpdesk van blogger of kun je het probleem niet eens googlen? Misschien dat er dan een oplossing komt. Balen hoor, ik kan me voorstellen hoe je je voelt! Hopelijk toch nog een gouden tip! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Ger daar wordt je niet vrolijk van. Ik kan je helaas niet helpen, ben ook een digibeet wat betreft blogger. Ik hoop toch echt wel dat je probleem opgelost kan worden, want ik wil je blogs niet missen. Ik wens je veel succes. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ger,

    Gek zou je er van worden hè? Niet doen. Ik had ook 's dat ik dingen niet kon. Toen ben ik via Firefox in gaan loggen (of een andere kan ook denk ik)En toen kon ik alles weer wel. Eerder had ik denk ik Internet Explorer. Dus wie weet...

    Sterkte en succes!
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ger dat zou toch jammer wezen.
    Als het helemaal niet meer gaat een nieuw bloggie beginnen, en op dit bloggie linken naar je nieuwe
    zo raak je dan niks kwijt.
    Maar ik zou eerst aan blogger gaan vragen hoe en wat.
    Zou echt jammer wezen als je zou stoppen.Niet doen hoor.
    We willen je niet missen in bloggieland
    Liefs
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hè bah lieve Ger, wat vervelend dat je problemen met Blogger ondervindt. Hopelijk wordt dit snel opgelost, want ik zou het heel erg vinden als je hierdoor zou stoppen.
    Misschien kan je het proberen om je posten vanuit Windows Life Writer te posten, ik doe dit al lange tijd en heb geen last van dit probleem en het is tevens een heerlijk programma om vanuit te posten.
    Ik wens je een fijne week en hoop van harte dat je de oplossing hiervoor vindt.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ger,

    ojee ben ik hier en wat lees ik nu! balen zeg! Ik heb peter even laten lezen hij denkt dat het aan internet ligt en niet aan google waarschijnlijk zit je nog op explor en hij zegt meld je even bij google chrome. Hier de link om te installeren.

    https://www.google.com/chrome?hl=nl

    Meid succes altijd de moeite waard om te proberen want hij is onze computer nerd! hhihi

    Succes en anders mail even dan kunnen we je misschien voort helpen op een andere wijze.
    Stoppen is geen optie hoor!! waah moet er niet aan denken.
    liefs
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Ger,

    Volgens mij ben jij zo iemand van: nooit opgeven.
    Heb je je Blog wel eens opgevraagd in een andere computer?

    Groet en desondanks, fijne dag!

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend Ger, ik begrijp dat de lol er zo wel een beetje afgaat!

    Ik heb voorheen regelmatig problemen voorgelegd aan het helpcentrum van blogger en werd dan altijd snel door Kobus geholpen...hij doet er in ieder geval alles aan om je uit de problemen te krijgen!

    Succes...stoppen vind ik geen optie hoor Ger, dat zou ik echt heel erg jammer vinden!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hej Ger,
    ik heb nog eens bij "Help" gekeken en een soortgelijk probleem gevonden.
    http://groups.google.com/a/googleproductforums.com/forum/#!searchin/blogger-nl/indeling/blogger-nl/5iO4y5hlh1g/Krf4DvEO6IwJ
    Ik begrijp dat je dan een ander sjabloon moet instellen.
    Bekijk het maar even.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bah zeg.....zo vervelend.....
    Blogger moet het gewoon doen.
    Ik ga nu duimen dat iemand met de gouden tip komt....want het is zo gezellig met je en ha leerzaam ook.

    Liefs
    Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet stoppen hoor Ger!
    Ik kan je helaas ook niet verder helpen!
    Vervelend hoor!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel vervelend Ger
    Het is steeds wel geduvel met het blog ik kon net ook weer niet op verschillende blogs komen en met reageren kwam er ERROR lukte dus niet
    en veranderen kan je beter niet doen zolang het niet helemaal in orde is ik hou het voorlopig maar bij het oude
    ik hoop dat het toch weer gauw in orde komt bij je
    Hartelijke groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet stoppen hoor!
    gewoon op google chrome overstappen, dat hielp mij ook.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh Ger niet stoppen hoor!! zo jammer!!
    ik hoop zo dat blogger je verder kan helpen, want we willen je niet missen!!

    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.