woensdag, februari 15

Wie kan mij helpen AUB

Wie oh wie kan en wil mij helpen......?

Wanneer ik Picasa open kom ik in de laatste keer geopende map met foto's uit en kan verder geen kant meer op,het zoekballetje blijft maar draaien en draaien rechts en links van het pijltje en alles loopt vast,dit is wat ik zie 

kan wel foto's vanuit Picasa op de blog zetten
zoals je ziet
maar foto's vanaf SD kaart in Picasa zetten lukt niet

Het ligt niet aan mijn PC
die werkt verder goed

Wie als eerste komt met een bruikbare tip
zodat alles weer werkt als vanouds zal ik belonen

Ik lees het graag!!!

En ik kreeg de gouden tip van
Adri

alles werkt weer als vanouds
mijn dag kan niet meer stuk!!!

Wil ook die lieve volgers hartelijk bedanken
die de moeite namen om te reageren.

Beste Adri wil je zo vriendelijk zijn je adres in de email achter te laten zodat ik je kan belonen.


7 opmerkingen:

  1. oh jee, wat vervelend.....sorry, ik kan je niet helpen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ger,
    Ja vervelend hè. Google is gestopt met Picasa. Maar off-line doet het programma bij mij het nog wel.
    Je zou de setup nog een keer kunnen uitvoeren. Bij mij staan de setup gegevens in de map met downloads omdat ik het programma destijds zelf heb gedownload. Het zou bij jou ook op de C-schijf onder programfiles kunnen staan.
    Als dat zo is zou je de setup dus nog een keer kunnen uitvoeren om het programma opnieuw te installeren. Anders zou jet het bij Softonic ook nog een keer kunnen downloaden en opnieuw installeren. Zie: https://picasa.nl.softonic.com/
    Ben benieuwd. Succes.

    Hartelijke groet,

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas ben zelf niet zo'n oplosser van problemen met de computer, hoop dat je iemand kan vinden die er een oplossing voor weet!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve Ger, wat een ellende ik heb mijn zoon ff gevraagd die weet best wel veel maar hier wist hij geen antwoord op zo jammer voor je. Aan mij heb je niks want ik begrijp er zelf niks van, wist eerst niet eens dat foto's die je op je blog zet automatische naar Picasa gaan. Eigenlijk best gek dat ze dat zomaar aan elkaar linken, wie zegt dat ik dat wil. Maar dit terzijde wat heb je een geweldig mooie foto voor je banner genieten hele mooie schaal and I love blauwe druifjes. Ik hoop dat iemand je kan helpen. Lieve groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat vervelend voor je Ger.
    Ik kom nooit op picasa dus ik zou het niet weten
    Ik zet alles op pinterest of dropbox.
    Denk dat het iets met de settings is.
    Hebben ze geen helpdesk bij picasa
    Zou je het daar even kunnen vragen.
    Hoop dat je gauw succes hebt.
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ger,

    Fantastisch dat het gelukt is! Eerlijk gezegd was het voor mij op zo’n afstand ook een beetje een “wild guess”. Jaren geleden toen automatisering nog handwerk was heb ik een aantal keren de harde schijf van mijn computer geformatteerd toen er problemen waren. Zou dat nu nooit meer doen want dan ben je alles kwijt en moet je alles opnieuw installeren. Uit die tijd herinner ik mij wel dat je bij problemen gewoon opnieuw moet beginnen en dat opnieuw installeren van een programma soms helpt. Het is gelukt dus!

    Wat de beloning betreft denk ik dat jij degene bent die de beloning verdient. Toen ik mijn advies aan mijn echtgenote liet lezen, was haar reactie: ik begrijp niet eens wat je bedoelt. En zij snapt best veel. Dus dat jij hier uit bent gekomen is een groot compliment waard. Ik zou zeggen koop twee taartjes en ga daar samen van genieten.

    De beloning voor mij is al groot genoeg door de eervolle vermelding van mijn naam op je Blog. Nog meer dan dat ben ik je dankbaar voor alle leuke reacties die ik altijd van je krijg op mijn Blog.
    Maar bovenal is de mooiste beloning die ik kan krijgen, en met mij je vele volgers, dat je vanaf nu doorgaat met het plaatsen van interessante Blog-berichten. Ik zie ze met belangstelling tegemoet!

    Hartelijke groet,
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan mij zou je niets hebben gehad, maar ik zie dat je inmiddels deskundig geholpen bent! Super fijn!

    Geniet van je weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.