zaterdag, augustus 8

Bellini & Zomerse cake





{klik op foto's om ze te vergroten}

Perfect zoals de Bellini voor het eerst gemaakt werd omstreeks 1948 in de befaamde Harry's bar in Venetië zal die van mij niet zijn.....
maar smaken doet hij wel
Ik gebruik het witte vruchtvlees van 2 zoete rijpe perziken
wat ik fijn pureer
Verdeel over de glazen en vul aan met ijskoude Prosecco





Wil je het nog zomerser hebben
bak er dan een perzik/nectarine
blauwebessen,citroentijm cake bij


♥♥♥
♥♥♥

♥♥♥


♥♥♥


♥♥♥

♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥
Groetjes,
Ger



4 opmerkingen:

  1. Hej Ger, dat ziet er heerlijk fris en zomers uit. De taart wil ik best proeven. Het drankje moet nog even wachten, want ivm medicijnen mag ik geen alcohol.
    Fijn weekend en lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer eens een idee om bellini te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bellini ziet er lekker uit, maar ik lust geen alcohol.
    Maar die taart..... mmmmm! Stuur maar een stukje naar Utrecht :-)
    Je maakt altijd prachtige foto's, zo leuk die vorm die ze hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ger,

    Een beetje een late reactie maar niet minder gemeend : wat ziet dat er weer verrukkelijk uit. Dat drankje (bellini) weet ik niet, ik drink weinig alcohol, ziet er wel erg smaakvol. Maar die taart... smullen. Het liefst met HEEL VEEL slagroom.
    Jammer dat je zo ver weg woont, denk dat ik mezelf anders eventjes bij je uitgenodigd had ;-)
    Wekelijks aanschuiven bij Ger, hahaha... lijkt me wel wat.

    Alvast een fijn weekend en veel liefs,
    Groetjes, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.