donderdag, december 9


Nog geen Kerstsfeer....
....maar wel wat sfeerplaatjes


                                        ** Geluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen**
Daarom zal ik het beetje spanning van de afgelopen week en mijn pijnlijke neus maar snel vergeten!
Kreeg gisteren van de KNO arts de mededeling dat het rare ding wat in mijn neus groeiden en hij vorige week verwijderden niks anders  is dan een wrat. GELUKKIG!
Ik wil jullie lieve bezorgde  blogvriendinnen en vrienden hartelijk bedanken voor de attente reacties en lieve woorden van steun tijdens dat weekje wachten, heeft me echt goed gedaan!!!
Mea en Josephine brachten vanmorgen al een virtueel bezoekje om hun bezorgdheid te tonen, héél lief, meiden!XXX
                                                       Jullie verdienen ALLEMAAL een bloemetje:-)
                                                       Liefs,Ger
                                    

21 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het niks geks is in je neus.
    MAAR NAAR IS HET WEL EEN WRAT OP DIE PLEK.

    JE FOTO'S ZIJN GEZELLIGE SFEER PLAATJES.
    BIJ MIJN IS HET OOK NOG NIET KERST.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, wat een opluchting moet dat geweest zijn! Fijn dat het niks kwaadaardigs is...En je hebt gelijk gezondhied is het belangrijkste wat er is!
    En de sfeerplaatjes die je geplaatst hebt doen niks onder van alle kerstsfeerplaatjes hoor, die op de blogs voorbij komen...
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na jou berichtje te hebben gelezen ben ik even de andere berichten, die aan mij voorbij zijn gegaan, gaan lezen.
    Wat zal jij in spanning gezeten, maar wat een opluchting nu te weten wat het is. Er valt gelijk iets van je af, alle spanning..
    Ik heb genoten van je mooie sfeerfoto's.
    Fijne dag vandaag, geniet ervan ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij dat het een goed bericht is...ik heb het gemist Ger...sorry....maar ben wel opgelucht dit te lezen hoor........knuffel van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het niks bijzonders is. Je zit er toch maar over te dubben dan. Nu kun je straks heerlijk onbezorgd met de kerstvoorbereidingen bezig. Gezellige sfeerplaatjes alweer hier.
    Liefs, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het even gemist denk ik maar wat zal je opgelucht zijn, ik ken het gevoel. Laat het even rustig bezinken want het zijn wel heftige emoties die je te verwerken krijgt.
    Ik vind je wintersfeer al heerlijk, geniet er lekker van en bedankt voor je lieve woorden iedere keer weer, lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk nieuws Ger!!!!Hele dikke knuffel, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig maar, je zult een zucht van verlichting hebben geslaakt toen je dit goede nieuws hoorde...en dat doe ik nu ook! Nu lekker genieten van de komende kerstweken Ger...zelf heb ik het een beetje druk, ik hoop er zondag aan toe te komen om het huis wat gezelliger (lees,,in kerstsfeer) te maken!!

    Een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ger

    Fijn dat het allemaal meeviel, en dat je je daar geen zorgen meer om hoeft te maken.

    Je sfeerplaatjes zijn weer als vanoudts dus prachtig mooi.

    Een fijne en gezellige decembermaand gewenst.

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig was het niets bijzonders, dat zal een hele opluchting zijn. Geen kerst, maar wel sfeervol hoor! (en sneeuw)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh.....lieve Ger, wat een opluchting. Het hield me toch wel bezig, ook omdat ik niets hoorde maakte ik me bezorgd.
    Gelukkig meis dat de uitslag niet verontrustend is.
    Ik geniet met een kop koffie van je zoals altijd weer heerlijke sfeerplaatjes. Het mag dan nog geen Kerstplaatjes zijn, maar het genieten is er niet minder om.
    Ik heb vanmorgen de laatste hand gelegd aan de kerstfrutsels, alhoewel er in aanloop na de Kerst soms nog weleens wat veranderd hihi.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs mEa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow jee ik heb wat gemist en probeer juist op zulke posten wel te letten en heb ik gewoon dit nare nieuws van lieve Ger misgelopen,ik ben wel blij te lezen dat het niet iets erg is,maar neemt niet weg dat een neus heel gevoelig is en je er wel last van zult hebben,dus beterschap met je neus,ik vind je sfeerplaatjes prachtig,maar ik vind geloof ik alles wat je doet prachtig haha,fijne avond,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk heerlijk....hoe kun je nu nog beter de feestdagen in gaan.
    Wat heerlijk nieuws lieve Ger......
    Oh nu ga je los of niet...? Uitpakken deze kerst.......;)
    Na alle spanning heb jij alle redenen om het nu te vieren........
    Gelukkig zeg, een pak van mijn hart.
    Dikke knuf
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig geen nare boodschap van de arts. Het lijkt me wel vreselijk dat gewroet in je neus grr.

    Wat een mooie sfeerplaatjes. Ik zie o.a. mispels en steranijs.
    En die rozen zijn prachtig, dank je wel en een lieve groet,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt lieve Ger voor het bloemetje en wat heb je weer mooie sfeer plaatjes gemaakt
    de Deense Rundvlees soep was verrukkelijk ik heb nog een kopje en dat eet ik straks heerlijk
    fijne avond
    liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoop dat alles goed is met je neus
    en dat je geen pijn heb
    sterkte en betershcap
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een wrat in je neus...brrr...
    Fijn dat dit obstakel weg is..
    Ennehh...ook al is het geen kerst...het zijn ook geen eikels..haha..
    Gezellig hoor, de rest komt nog wel..
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ger.
    Gelukkig dat het niet iets ergs is!!!
    Kreeg afgelopen maand drie nare berichten, waarvan een van een vriendin die borstkanker heeft en volgende week begint met een operatie en chemo.
    Een kindje van kennissen bij wie leukemie is ondekt en een goede bekende met een tumor in de buik wat er niet goed uit ziet.
    Zo zie je maar weer, het slaat regelmatig toe.
    Maar ben voor jou heel blij dat jouw uitslag goed is en de onzekerheid voorbij is.
    Fijn weekend alvast.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GEFELICITEERD!!! lieve Ger, ohhh wat ben ik blij dit te lezen. Heerlijk dat je nu die onzekere spanningen weer van je af kunt laten glijden. Een wrat, en nog wel een rap groeiertje, hoe komt een mens toch aan die gekke dingen. Het beste met je neusje die nog wel gevoelig zal zijn denk ik.

    Je laat weer prachtige sfeerplaatjes zien en denk na deze goede uitslag dat nu de kerstdecoratie's los gaan barsten.
    Leef je maar lekker uit, des te meer kunnen wij weer mee genieten. En bedankt voor je prachtige zomerse ruikertje.

    Ohhh wat zal jij lekker geslapen hebben vannnacht.

    Fijne avond,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een geruststelling dat het allemaal goed komt en er niets zorgwekkenders aan de hand is! Er moet een pak van je hart vallen! Oef!
    Mooie sfeerplaatjes! De dennenappels zijn toch al richting Kerst.
    Hier ook nog geen kerstsfeer hoor, vooral examen'sfeer' momenteel en dus concentreer ik me op 'verwennen' met gezonde kost en zo van die dingen. ;-)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heerlijk hoor,,geen zorgen omdat neusje,want zorgen heb je toch,je hoort zoveel rare dingen,bedankt voor de mooie bloemen hoor,en ga nu maar heerlijk je huis versieren,daar krijg je weer heel veel energie van
    lieve groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.